.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما

به گزارش شمال نیوز،

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نیکزاد عصر با صدور بیانیه‌ای اظهار کرد: دشمنان اسلام به دلیل عجز در برابر افتخارات و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به چنان اقدامات پلیدی متوسل شده‌اند.

وی با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) تصریح کرد: فاجعه تروریستی روی داده در حرم شریف حضرت احمدبن موسی (ع) که به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان منجر شد، دیگر بار اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار را که عمری است انسان‌های بیشماری را در اقص نقاط عالم به خاک و خون می‌کشند، نمایان ساخت و برگ دیگری بر کارنامه ننگین و سیاه آنها افزود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیر زمانی است صاحبان وجدان‌های آگاه و بیدار در جهان، اذعان دارند که دولت‌ها و جریان‌های کوردل و کودک‌کش از سر ناتوانی در رویارویی با بیداری اسلامی به ویژه عجز در برابر افتخارات و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به چنان اقدامات پلیدی متوسل شده‌اند.

نیکزاد افزود: اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ (ع) را به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر جانباز انقلاب، مردم بصیر و صبار ایران اسلامی به ویژه اهالی استان فارس و تمامی خانواده‌های سوگ‌نشین تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حادثه اخیر نشان داد که دشمنان نظام همواره در اندیشه ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و از هر فرصتی برای به بار نشاندن اندیشه‌های پلید خود استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

این انقلاب‌‎ ‌‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‌‎ ‌‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته است. خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و جوشش ملت ایران و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.

دشمن در جنگ ترکیبی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر بهره گیری از دروغ و خدعه و شایعه در فضای مجازی؛ تخریب زیرساخت‌های کشور؛ صدمه به اموال عمومی؛ حملات سایبری و...، به جسم و جان مردم مظلوم ما نیز رحم نمی کند و برای رسیدن به اغراض شیطانی خود از پرپر کردن گل های عزیز ملت ابایی ندارد.

ملت بصیر ایران به خصوص جوانان ما در شرایط کنونی، می‌بایست با مشاهده این حجم از دشمنی و قساوت، ضمن حفظ هوشیاری، توطئه‌ها و ترفندهای دشمن پلید را شناخته و جامعه اطراف را نیز آگاه سازند تا خدای ناکرده در زمین نظام استکبار برای تقویت آشوب و التهابات بازی نکنند و از همه مردم به ویژه مسئولان محترم نیز خواستارم که با حسن تدبیر و دقت و حفظ هوشیاری، بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.

اینجانب ضمن محکومیت عملیات‌های تروریستی، اغتشاش‌ها و آشوب‌ها و به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم خصوصا شهیدان آشوب ها و حوادث تروریستی زاهدان و شیراز، شهادت پاره‌های تن میهن اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده‌های عزیز ایشان و مردم شهیدپرور ایران، تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

جنایت هولناک و تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام و شهادت و زخمی شدن جمعی هم میهنان عزیزمان مایه اندوه و خشمی مقدس در قلوب هم میهنان و آزادیخواهان جهان گشت.

تروریست هایی که نفرت کینه ی عمیقی از انسانیت در دل دارند و هر از گاهی سبعیت خود را در چنین حوادثی به نمایش می گذارند.

یکی از ریشه های این حادثه و امثال آن را می توان خط رسانه ای شبکه های فارسی زبان و معاند خارج از کشور دانست که ان شاءالله خط خون شهدای حرم شاهچراغ این خطوط را رسوا و رسواتر خواهد کرد.هرگاه دشمنان مردم از پیروزی نا امید شده اند، دست به ترور های کور می زنند.

شهادت قربانیان این حادثه و همچنین هتک حرمت حرم حضرت احمد بن موسی علیهما السلام را محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و علی الخصوص خانواده های معزی تسلیت گفته و از نیروهای امنیتی تسریع در رسیدگی به حادثه و انتقام خون شهدای شاهچراغ را انتظار داریم.

 استاندار آذربایجان‌غربی

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ ( علیه السلام) به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزوهای شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مردم شریف استان فارس و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را مسالت می‌نمایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.